linnizz

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

blev plötsligt sugen

Av linnea leijon - 13 maj 2012 14:38

jaja så ere!!!

tror jag ska blogga på devote ist!! (de e mkt bättre)

IDAG ERE MIN NAMNSDAG Bit*hes

avundjuka?? jovarsh! xd

Ska byta design för den e fett med ful!!

ni vet låten "äckligt" den e fett skum, "ska vi göra ngt äckligt bby??" alla små bah? vadå ska ni peta snorbusar?

måste bah rekomendera  den här sidan http://www.girls1st.se/ 

otroligt najjs!!

ne men nu ska jag göra ny design baaajjj!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea leijon - 12 maj 2012 11:45

asså jag serriöst lackar ur 0.0 ja e så jvla sur, nu undrar ni ju va de er o de ska jag förklara för er Jag tränar ju gymnastik här i uppsala på fyrishov, Då har dom minsann HÖJT hyran i hallen så att inte uppsala flickorna har råd, ja o vad le...

Av linnea leijon - 11 maj 2012 16:56

ignorera okej xd lite bilder ifrån idag! lite trötta (ignorera mig, ajm so ful)  ajjmen kära någon va ful o.o mitt hår e aslockigt där ;(( (ful) nu måste jag lägaa upp ngn annan bild så ni får gott intryck av majj xd hahah gud xd ...

Av linnea leijon - 11 maj 2012 16:29

heeeeeeeeeejj! Jag fick en rejäl dush idag, de spöregnade och de tyckte jag var otroligt trevligt för mina bxor blev helt blöta och mitt hår! de var otroligt torrt.... ;)) HAHAH vi har hittat ngn grej i KP där man skagöra massa saker innan somm...

Av linnea leijon - 9 maj 2012 21:18

Ja skärp dig (shärp däij) ne skojja bara ;P den här daen var visst riktigt nödig!!!!! e fett med trött O.O''IHIHIHIHI HÅLLER PÅ ATT JA.....ska bara gå å göra ett ärende, ska bara till mitt "hemliga" högkvarter!!   GUUSH VAD ÄCKLIG JAG E!!! ...

Av linnea leijon - 8 maj 2012 21:54

Visst går låten så o.o Har varit lite saaaadface idag ( nu ikväll) så jag har int orkat uppdatera OMG nu kommer mamma måste låssas sove ...

linnizz

Presentation


Shoo bree vad händer jao?! haha skojja bara xD på den här bloggen skriver jag om mitt livsom truppgymnast i uppsala, och det blir mkt humor och kläder...enjoy!

låtar- seså lyssna små barn xD

Wiliam Spetz

(MISSBILDADE OCH OSERIÖSA KLIPP!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken sport e bäst
 GYMPA OFC
 Fotboll ;]
 ridning...jäj
 handboll ;3
 innebandy såklart
 simning......
 fridrott
 KONSTåkning

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

linnizzz

Lights Of Heaven

Ovido - Quiz & Flashcards