linnizz

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

Så gott som ny!!!

Av linnea leijon - 6 maj 2012 17:48

Hej alla!!!!

Har börjat om nu med bloggandet kommer kanske senare börja vlogga lite (jippi ho jippi hej).

tog en paus för att jag hade så mkt att göra men nu så kommer jag att blogga igen :D (woooow)

följ mig på instagram: linnileijon (heter jag då för dom som läste om de för att dom inte fattade  xD)

PRESENTATION (kände att de blev lite aggresivt med stora bokstäver xD)

ålder: ja du.... jag e en tjej på några vintrar... antar jag... O.O

bor: om man tar ifrrån dig så ere till höger rakt fram över kullen vänster om "godislandet" och där på ett litet rosa moln hittar du mig!!!

familj: jag har min mamma per o min pappa lisa-lotta!! (om man gick på de där e man sär)

nej men jag har en mamma o en pappa (skilda tyvärrr...nu känner ni hur sorgen i er FLÖÖÖDAR ur xD)

en tvilling, en störig storebror, en till storebror, min underbara storasyrra, en lillskit somkallas Tor (om han ens räknas som kille o.o...svårt att tro!!) och den UNDERBARA Linnea von fluffy puff (jag för dom som inte fattade)

intresse:gymnastik (elitsattsning USM om några veckor), att sjunga och jag hatar att spela piano (är de ens ett intresse?? O.O)

och för alla som inte visste de så e min HUMOR BÄÄÄÄST (enligt mig)- MWUAHAHAHAH-får inte gå för maskulint här nu vah!!!

och en fin liten bild på mig!!

ser ut som en inlagd gurka som man tappat ifrån matbordet när man va liten!!!

påminner mig lite om carola själv!!!

tjusigt om man får säga de själv!!!

Fast så lika e vi inte!!!!!!!1  o.o

en till inlagdgurk-bild på mig!!

TADAAAAA

SEEE YAAAH///LINNI


 
 
Ingen bild

MariaIsAWESOME

6 maj 2012 19:55

HAHA vadå inlagd gurka xD

linnea leijon

6 maj 2012 20:19

HAHAHA
Just because im awesome

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linnea leijon - 13 maj 2012 14:38

jaja så ere!!! tror jag ska blogga på devote ist!! (de e mkt bättre) IDAG ERE MIN NAMNSDAG Bit*hes avundjuka?? jovarsh! xd Ska byta design för den e fett med ful!! ni vet låten "äckligt" den e fett skum, "ska vi göra ngt äckligt bby??" alla...

Av linnea leijon - 12 maj 2012 11:45

asså jag serriöst lackar ur 0.0 ja e så jvla sur, nu undrar ni ju va de er o de ska jag förklara för er Jag tränar ju gymnastik här i uppsala på fyrishov, Då har dom minsann HÖJT hyran i hallen så att inte uppsala flickorna har råd, ja o vad le...

Av linnea leijon - 11 maj 2012 16:56

ignorera okej xd lite bilder ifrån idag! lite trötta (ignorera mig, ajm so ful)  ajjmen kära någon va ful o.o mitt hår e aslockigt där ;(( (ful) nu måste jag lägaa upp ngn annan bild så ni får gott intryck av majj xd hahah gud xd ...

Av linnea leijon - 11 maj 2012 16:29

heeeeeeeeeejj! Jag fick en rejäl dush idag, de spöregnade och de tyckte jag var otroligt trevligt för mina bxor blev helt blöta och mitt hår! de var otroligt torrt.... ;)) HAHAH vi har hittat ngn grej i KP där man skagöra massa saker innan somm...

Av linnea leijon - 9 maj 2012 21:18

Ja skärp dig (shärp däij) ne skojja bara ;P den här daen var visst riktigt nödig!!!!! e fett med trött O.O''IHIHIHIHI HÅLLER PÅ ATT JA.....ska bara gå å göra ett ärende, ska bara till mitt "hemliga" högkvarter!!   GUUSH VAD ÄCKLIG JAG E!!! ...

linnizz

Presentation


Shoo bree vad händer jao?! haha skojja bara xD på den här bloggen skriver jag om mitt livsom truppgymnast i uppsala, och det blir mkt humor och kläder...enjoy!

låtar- seså lyssna små barn xD

Wiliam Spetz

(MISSBILDADE OCH OSERIÖSA KLIPP!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vilken sport e bäst
 GYMPA OFC
 Fotboll ;]
 ridning...jäj
 handboll ;3
 innebandy såklart
 simning......
 fridrott
 KONSTåkning

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

linnizzz

Lights Of Heaven

Ovido - Quiz & Flashcards